Sotsiaalmeedias turustamine erineb palju traditsioonilistest ja senistest kanalitest. "Äripäev eetris" selgitab, kuidas teha reklaami ja turundust sotsiaalmeediakanalites nii, et need töötaksid.
- Sotsiaalmeedias video levima panemine on peen kunst. Foto: Scanpix/Reuters
Praktilisest saatest saab teada, miks osa reklaame ja turundussõnumeid levib kulutulena, kuid teised vihastavad välja ja peletavad. Samuti, mille poolest erinevad kanalid nagu Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter jt ning kuidas eri kanalites käituda.
Tegemist on saate esimese osaga. Teises osas saab teada, kuida panna inimesed ettevõtte uudiskirja avama ning kuidas turundada sotsiaalmeedias välismaale.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva saateid saab kuulata
www.aripaev.ee/eetris.
"Äripäev eetris"
podcast'i saab kuulamiseks tellida
iTunesis või kasutada
RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida
siit.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.